OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

0 Kč s DPH

SCOTT Spark 2017


Zcela nový rám Spark 3 pro sezónu 2017
přináší řadu technických inovací,
které posouvají toto kolo o velký kus kupředu.

Hlavová trubka s technologií OverLap

technologie EVO Lap pro vrstvení materiálu hlavního rámového trujúhelníku

Vnitřní vedení všech bowdenů a hadice zadní brzdy
pro čistý vzhled celého kola a jeho snadnou údržbu.
Kromě toho tento systém také umožňuje montáž elektronického systému řazení
a vnitřní instalace veškeré kabeláže, baterie a řídící jednotky

a také praktické otvory v přední části rámu za hlavovou trubkou
pro snadnou instalaci a případnou výměnu bowdenů nebo hadice zadní brzdy.

Trunnion Box System - zesílená konstrukce spodní rámové trubky
pro pevnější uchycení tlumiče (systému Trunnion) a menší flexi do stran.

Použití tlumiče systému Trunnion s kratší konstrukcí
(ve srovnání Spark 7xx 2016 a Spark 7xxRC/7xx 2017;
29" modely Spark 2016 již používaly tlumič o délce 165 mm,
ale se standardní konstrukcí "oko-oko")

a jeho pevnější uchycení k rámu, které snižuje nežádoucí flexi
do stran a optimalizaci středového pouzdra a zadní stavby
pro kliky s jednopúřevodníkem (pro Spark RC).

Karbonové přepákovací raménko Rocker Link
pro snížení hmotnosti a zvýšení trvanlivosti.

Asymetrické provedení zadní stavby,
"bost" náboje kol a optimalizace pro jednopřevodník
(platí jen pro "závodní" řady Spark RC).

Nové umístění třmenu zadní brzdy
a nové provedení patek zadní stavby.


Nová geometrie rámu

Nový Spark 3 2017 lze vlastně rozdělit do dvou skupin.
Závodní verze Spark RC, která má středové pouzdro
a zadní stabu optimalizovanou pro kliky s jednopřevodníkem,
totiž zachovává kratší zdvihy 100/100 mm (u 29" verze;
27.5" modely SparkRC mají stejně jako modely 2016 zdvihy 120/120 mm)
a ostřejší úhel hlavové trubky, velmi podobný
loňským modelům Spark 9xx 2016.

Další modely Spark 9xx/Spark 7xx
jsou ale již zaměřeny trochu více na pohodovější ježdění na trailech.
29" modely mají nově zdvihy 120/120 mm
(stejně jako všechny 27.5" modely 2017 a 2016)
a více položenou osu hlavové trubky a vidlice,
což přispívá k lepšímu zatáčení v členitějšm terénu.

Ruku v ruce s novou koncepcí a zaměřením modelů Spark 9xx/Spark 7xx
jsou pak použity i robustnější vidlice s větším průměrem kluzáků (34 mm oproti 32 mm),
teleskopické sedlovky umožňující snížení těžiště
a snazší projetí nebezpečných pasáží,
a odolné pláště Maxxis Forekaster se šířkou 2.35" a hrubším vzorkem,
který umožňuje jistý záběr zejména na nezpevněném podkladu.

Tyto robustní "trailové" prvky však bohužel přináší
také citelné navýšení celkové hmotnosti kola.

Můžete si tedy vybrat - lehký a svižný Spark RC
nebo robustní a univerzálnější Spark.


*Scott Spark RC 900 SL - nejlepší závodní celoodpružený bike
podle magazínu MTB-mag.com

inPage.cz - webové stránky, doména a webhosting snadno.